2011. június 29., szerda

Nem épp időszerű, de.... :)

áA minap eszembe jutott, hogy megosztom a farsangi jelmezeinket. Tudom, hogy nem épp aktuális, de most jutott eszembe. Minden évben kitalálnak valamit, amit meg kell valósítanom. :P Már most gondolkodnak a következőn és igencsak vadak az ötleteik. :D :D :D :D
Sajnos egy farsang betegség miatt kimaradt. Ötletük lett volna, csak a kivitelezésre nem volt lehetőség.

2009. farsang

Szakács és cica :)

A szakács sapkáját, és kötényét varrtam, könnyen elkészíthető jelmez volt.  A cica sem túl bonyolult. 
Csak egy farkincát és egy cicasapkát kellett készítenem. A többi mind meglévő ruhadarab: kesztyűk, zokni, harisnya. kendő.

Ezek már voltak, de felteszem, hogy egy helyen legyenek.

2010. farsang
 Bence a varázsló

 Lilla a rút banya

 Csak a seprű nem saját készítésű. Azt nem volt kedvem készíteni, ehhez 295 Ft-ért hozzá jutottam.



2011. farsang

 Bence idén mindenképp Mikulás szeretett volna lenni.  A ruhát piros és fehér polárból, a szakállat gyapjúból készítettem.  Ünneplős cipőjéhez varrtam egy csizmarátétet. A botját férjem készítette. A zsákja pedig tele volt finomsággal. :)

Lilikém nagyon lelkesen várta az óvodai farsangot. Bohóc jelmezt rendelt. A paróka és a kalap egy igencsak jó beszerzés eredménye. Amint elkészültem a ruhával máris felpróbálta, le sem akarta venni, alig várta a nagy napot.

Végül az ünneplés nagyon szomorúra sikeredett. A mai napig nem tudom mi okozta, hogy amíg az oviban voltunk egy picit sem mosolyodott el. :(

A szomorú bohóc. :(

Így aztán csak én vidámkodtam, mint tízlábujjú szőlőmanó. :P 

Bemozdult telefonos kép, de néhány részletem megmutatja ;) Itthon még kacagott rajtam Lilike, ott már nem tartotta olyan viccesnek a kinézetem....






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...