2011. június 17., péntek

Lilla Borókám.......


....... 5 éves lett. Hihetetlenül gyorsan telnek az évek. Az idei szülinap Malacka jegyében telt . :) Bevallom az én vágyam már régóta egy ilyen torta, így csak a látszat ám, hogy Lilikéé :P
Tegnap szülinapi zsúrt tartottunk, s a kis kordét húzó Malackának nagy sikere volt. :) Összeállítottam egy kis játékos feladatsort, akadályversenyt, s a 21 gyerek nagyon élvezte. A játék végén minden gyerkőc kapott egy kis meglepetést.Tíz szülő is eljött, így mi felnőttek is igazán jól éreztük magunkat. :)



Néhány lurkó elkóricált, így lemaradtak a képről.

Bencém koncentrál :)

A kertben eldugott puzzle darabok megtalálása után jöhetett a kirakás.

Kész a mű. :)
Jutka barátnőm alkotása megint sikert aratott. A szülinapjainkat már el sem tudjuk képzelni a tortái nélkül!
Malacka vaníliás fehércsoki torta, a kis kordé pedig belga csokitorta volt. :)




3 megjegyzés:

  1. Köszönöm Kriszta! Bevallom nagyon élveztem. Nekem ez kimaradt a gyerekkoromból, így most pótolom. :D :P

    VálaszTörlés
  2. Ezt teljesen értem. Nekem sem voltak ilyen élményeim, ezért is próbálok minden ilyesmit megadni a lányoknak.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...