2010. január 22., péntek

Bábszínház születés :)

 
A foltvarrást néhány éve ismertem meg, a bábozásba, bábvarrásba tavaly szerettem bele. Férjemmel közös"újszülöttünk" a Tündérvölgy Bábszínház :). Egyelőre csak a helyi gyerekek szórakoztatására játszunk, de hamarosan, ha minden jól megy, hivatalossá is tesszük.
Mindent saját kezűleg készítünk, a paraván és a díszlet a férjem alkotása, a bábokat én varrom, de a szemeket közösen találjuk ki. Még rengeteg javítani való van, igyekszem korrigálni a hiányosságokat.
Első előadásunk Bogyó és Babóca karácsonya volt. Szegény Babóca még nem a legszebb, de ő az "elsőszülöttem".

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a gyönyörű munkáidhoz. Nekem két kisunokám van. Szeretnék készíteni velük bábokat, de segítségre volna szükségem. Nagyon örülnék, hogyha egy-egy báb elkészítését föltennéd segítségképpen (ha lehet:)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...